Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, siyah-beyazlı kulüpte bugün artık sözün seçmende olduğunu söyledi.
Orman, BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi'nde gerçekleştirilen olağan seçimli genel kurul toplantısında yaptığı konuşmada, herkesin söyleyeceklerini daha önce ifade ettiğini belirterek, "Bu dakikadan sonra söz seçmenlerde. Bugün Babalar Günü, herkesin Babalar Günü'nü kutluyorum. Buraya mesaj gönderen Süleyman ağabey de (Seba) bizim babamız. Hep beraber onun da Babalar Günü'nü kutluyoruz" diye konuştu.
"Ne yaptıysak Beşiktaş için yaptık" diyen Orman, "Şu günlerde Beşiktaş için iyi şeyler ortaya kondu. Yeni bir stat, sponsorluklar, transferler konuşuluyor. 14 ay içinde bana destek olan tüm yönetici arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Zor günleri beraber aştık. Centilmence, adilce bir seçim olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!
























