Bu haberi yazdır
Dişi kartallara yemek...
 
Dişi kartallara yemek...
Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, Türkiye Basketbol Ligi'nde Fenerbahçe ile play-off final serisinde karşılaşacak olan bayan basketbol takımına moral yemeği verdi.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki yemeğe, Başkan Demirören ve bayan basketbolcuların yanı sıra, yöneticiler, futbol takımı teknik direktörü Rıza Çalımbay, Kaptan Tayfur Havutçu da katıldı. Yemek öncesi bir konuşma yapan Başkan Demirören, bayan basketbolcuları öncelikle Türkiye Kupası ikinciliği nedeniyle tebrik ettiğini belirterek, "Şimdi hedefimiz lig şampiyonluğunu kazanmak. Takımımız bunu başaracak güçtedir. Fenerbahçe'yi bu seride BJK Akatlar Spor ve Kültür Kompleksi'nde Beşiktaşlılık kültürüne ve etiğine yakışır bir şekilde ağırlayacağız ve rakibimizi yenerek şampiyon alacağımıza inanıyorum" dedi. Demirören, daha sonra bayan basketbolculara başarılar dilerken, bayan bayan basketbol takımı kaptanı Arzu Özyiğit, Demirören'e Türkiye Kupası ikincilik şildini verdi.
Yemekte, Rıza Çalımbay ile hemşehrisi bayan basketbol takımı antrenörü Aziz Akkaya'nın samimi sohbeti dikkat çekti.

Daha sonra Çalımbay, Akkaya ve takım kaptanları Arzu ile Tayfur birlikte basın mensuplarına poz verdi.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler