Süleyman Seba Spor Salonu’nda Antrenörümüz Müfit Arın, yardımcı antrenörümüz İlker Şentürk ve Kondisyonerimiz Mesut Temizişler yönetiminde
gerçekleşen antrenman 1,5 saat sürdü.
Takımımız, antrenmana futsal oynayarak başladı. Yelekli ve yeleksiz takım diye ikiye ayrılan
takımımızda yelekli takımı Ramazan, Tolga, Erwin, Uğur, İbrahim, Şenol ve Volkan oluştururken yeleksiz takımda Josip, Oğuzhan, Predrag, Bülent,
Vedran, David ve Ivan yer aldı. Eğlenceli anların da yaşandığı mücadele 2-2 beraberlikle tamamlandı. Yelekli takımın golleri Volkan’dan gelirken
yeleksiz takımın gollerini Bülent ve Predrag kaydetti.
İkili gruba ayrılan takımımız, yan pas çalışması gerçekleştirdi. Ardından tam
sahada iki gruba ayrılan takımımız, savuma ve hücum varyasyonları üzerine çalışma gerçekleştirdi. Siyah-beyazlılarımız, pozisyon atışlarıyla
antrenmana devam etti. Takımımız, yarı sahada savunma ve hücum varyasyonları üzerine taktiksel çalışma gerçekleştirdi. Antrenman oyuncularımızın
sertbest şut çalışmasıyla sona erdi.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















