Acıbadem Bayanlar 1. Ligi'nde 2. yarının ilk maçında evinde Ereğli Belediyesi'ni 3-1 mağlup eden Beşiktaş Bahçeşehir Üniversitesi Takımımız'ın
deneyimli oyuncusu Seda Eryüz, internet sitemize karşılaşmayla ilgili açıklamalarda bulundu.
Ligin ilk yarısını hedefledikleri gibi
bitirdiklerini belirten başarılı voleybolcumuz, şöyle konuştu:
2. Yarıya Galibiyetle Başlamak Önemliydi
"İlk
yarı deplasmanda mağlup ettiğimiz Ereğli Belediyesi'ni, evimizde de yenmemiz gerektiğinin bilincindeydik. Aynı zamanda ligin 2. yarısına galibiyetle
başlamak da önemliydi. İyi bir oyunla rakibimizi mağlup edip güzel bir başlangıç yaptığımız için mutluyuz."
Umarım
Galibiyetlerimiz Devam Eder
"Her geçen gün oyunumuz gelişiyor. Sezon başında yeni bir takım olarak mücadele ediyorduk ama artık takım olarak birbirimize alıştık. Sahada daha iyi organize olabiliyoruz. Zor bir ligde mücadele ediyoruz ve umarım ilerleyen haftalarda galibiyetlerimizi devam ettiririz."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da


























