Beşiktaşımızın tecrübeli hocası Şenol Güneş, Rize ve Trabzon’da üst üste aldıkları zaferlerin ardından Süper Lig’de 25’inci haftanın sonunda lig liderliğine yükselen oyuncularıyla dünkü idman öncesinde bir toplantı gerçekleştirdi.
Öğrencilerini ilk olarak tebrik eden Şenol hoca,
“Bazı maçlarda fizik bazı maçlarda da mantalite olarak hazır olamadık. Ama biz iyi bir takıma sahibiz ve bu açıkları kendi içimizde kapatıyoruz.
Sadece 1 puan fakla lideriz. Ortada henüz kazanılmış bir şey yok. Sadece önümüzdeki ilk maçı düşünüp motive olmamız gerekiyor. Kazanmak güzel ama
şampiyonluk en güzeli. Önümüzdeki hafta milli ara var. Takım olarak araya kayıpsız girip ardından aynı şekilde kaldığımız yerden devam edeceğiz,
kazanmaya mecburuz” diye konuştu.
"Sadece kendi maçlarımıza odaklandık"
Saha içinde ortaya koydukları
futbolla Türkiye’nin en iyisi olduklarını belirten 63 yaşındaki teknik adam, “Bizi futbolumuzla eleştiremeyenler, farklı tartışmalara çekip
motivasyonumuzu bozmak istiyorlar. Ancak biz bu oyuna gelmeyeceğiz. Sadece kendi maçlarımıza odaklanıp önümüzdeki rakiplerimizi tek tek kayıpsız
geçerek şampiyonluk ipini göğüslemeliyiz” yorumunda bulundu.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!


















