Bu haberi yazdır
Yoğun mesai başladı!
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Yoğun mesai başladı!
Beşiktaş'ta, Sivasspor yenilgisi sonrası alınan karar gereği, futbolcuların BJK Nevzat Demir Tesisleri'ndeki sabah 09.00, akşam 18.00 mesaisi başladı.

Antrenman saat 15.00'te olmasına rağmen futbolcular sabah 09.00'den itibaren Ümraniye'deki tesislere giriş yaptı.
Bu arada daha önce 2 gün izin yapacakları açıklanan futbolculara Sivasspor yenilgisi sonrası sadece 1 gün izin verilirken, siyah-beyazlılar, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına bugün öğleden sonra tesislerdeki salonda yapacakları antrenmanla başlayacak.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler