Voleybolda İnegöl'e kaybettik
Erkek Voleybol Takımımız, ligin 2. haftasında İnegöl Belediye’ye 3-1 yenildi.
Erkek Voleybol Takımımız, ligin 2. haftasında İnegöl Belediye’ye 3-1 yenildi.
Siyah-beyazlılarımız, BJK Akatlar Arena’da oynanan maça; Orçun, Ferhat, Grozdanov, Ahmet, Tuia, Niels, Murat(L) ile başladı.İlk setteki teknik molalara 5-8 ve 12-16 geride giden ekibimiz, son bölümde skoru çevirmeye çalışsa da başarılı olamadı ve ilk seti 27-29 kaybetti(0-1).
Takımımız ikinci setin teknik molalarına 8-7 ve 16-13 önde girdi. Son bölümde rakibinin sayılarına engel olamayan siyah-beyazlılarımız, seti 26-28 geride tamamladı(0-2).
Üçüncü setin ilk teknik molasını 6-8 geride giren ekibimiz, ikinci teknik molaya 16-13 önde gitti. Üstünlüğünü koruyan takımımız, seti 25-16 kazandı(1-2).
Erkek Voleybol Takımımız, dördüncü setin ilk teknik molasına 7-8 ikinci teknik molasına 15-16 geride girdi. Kalan bölümde oyunu çeviremeyen takımımız, seti 22-25 kaybederek salondan 1-3 mağlup ayrıldı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı
En çok yorumlanan haberler














