Mısır Milli Takımı kampından dün akşam dönerek, siyah-beyazlıların Avusturya'daki kampına katılan Ahmed Hassan, kulübün resmi internet sitesine açıklamalarda bulundu.
Milli takımda bulunduğu için şu ana dek yapılan çalışmalarda yer alamayan Mısırlı futbolcu, Dünya Kupası eleme grubu maçları nedeniyle 3 haftadır kampta olduğunu ve son maçlarında bir de gol attığını söyledi.
Kampa katıldığı için çok mutlu olduğunu
belirten Ahmed Hassan, şunları kaydetti: "Geçen sezonun son haftalarında sakatlığım nedeniyle oynayamamıştım. Bu süreçte ülkeme giderek hem tedavimi
orada sürdürdüm, hem de biraz dinlenme fırsatı buldum. Şimdi tek düşüncem iyi futbol oynamak. İnşallah takım olarak burada iyi bir hazırlık geçirip
lige çok iyi bir başlangıç yapacağız. Yapılan transferlerin hepsi çok kaliteli ve bize fayda sağlayacak oyuncular. Kadronun geniş olması rekabeti
getirir. Rekabette her zaman için başarı demektir."

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















