Beşiktaş futbol okulunu ziyaret eden Toraman, "Beşiktaş formasıyla şampiyonluk yaşamak istiyorum" dedi. Tatilini geçirmek için memeleketi Sivas'a ailesinin yanına gelen İbrahim Toraman, Beşiktaş Kulübü'nün açtığı futbol okulunu ziyaret ederek, burada gençlerle bir süre sohbet etti. 2006-2007 sezonunun kendisi ve takımı açısından iyi geçtiğini söyleyen İbrahim Toraman, "2006-2007 futbol sezonu benim ve takımım açısından iyi geçti. En azından sakatlık yaşamadan ligi bitirdim. Lige başlarken bizim hedefimiz şampiyonluktu, ama olmadı. Türkiye Kupası'nı ve Süper Kupa'yı aldık. Ligi de 2'nci bitirerek Şampiyonlar Ligi'ne gidiyoruz. Buna rağmen kötü bir sezon geçirdiğimizi düşünmüyorum. Bundan sonra daha iyi olacağız" dedi. 2007-2008 sezonununda hem kendisinin, hem de takımının hedefinin büyük olduğunu söyleyen Toraman, "Bu yıl da lige iddialı başlıyoruz. Çok iyi transferler yapıldı. Beşiktaş olarak iyi bir takımız ve bunu geçen yıl gösterdik. Tek hedef şampiyonluk ben. Bu yıl inşallah sakatlık olmazsa performansımı en üst seviyeye çıkaracağım. Beşiktaş forması altında şampiyonluk yaşamak istiyorum" diye konuştu.
Hakında çıkan transfer
haberlerine değinen Toraman, "Şu anda transefer olmam söz konusu değil. Benim Beşiktaş kulübü ile 3 yıllık sözleşmem var. Beşiktaş formasını giymekten
çok mutluyum. En önemlisi Beşiktaş forması altında şampiyonluklar yaşamak istiyorum. Tabiki zamanı geldiğinde her futbolcunun kalbinde Avrupa'da iyi
bir kulüpte oynamak vardır. Benim hedeflerim arasında da bu var. Ama benim Beşiktaş kulübünde daha görevim bitmedi, şampiyonluk yaşamak istiyorum"
şeklinde konuştu. İbrahim Toraman, Beşiktaş Kulübü'nün yaptığı Rüştü ve Mehmet Yozgatlı transferlerini ise şöyle değerlendirdi: "Bu oyuncular
kendilerini Türkiye'de ispatlamış, kanıtlamış futbolcular. Bizim başamızdaki insanlar da bu oyuncuların Beşiktaş'a faydalı olacaklarını bildikleri
için aldılar. Bence iyi transferler ama bizim Beşiktaş olarak fazla transfere ihtiyacımız yok. Bir iki tane isabetli transfere ihtiyacımız vardı. Bunu
da gerçekleştirdiler. İnşallah yeni sezonda takımımıza faydalı olurlar." Saçlarını kısa kestiren Toraman, imajındaki değişiklikle ilgili olarak, "Evet
biraz değişiklik olsun istedim. Yıllardır aynı saç sitili ile duruyorum. Biraz değişiklik olsun istedim. Sezon kampı başlarken daha da kısalttırmayı
düşünüyorum" dedi. Tecrübeli futbolcu, Beşiktaş kulübünün Sivas'ta açtığı futbol okuluyla ilgili olarak da, "Sivas'ta bu potansiyel var. Beşiktaş'ın
burada alt yapı kollarından birisinin olması gerek diye düşünüyorum. Burayı kuran herkese teşekkür ediyorum. Sonuçta bu genç yetenekleri desteklemek
gerek, buradan yeni İbrahim Toramanlar çıkacaktır. Biz buralara gelmek için çok zor şartlardan geçtik. Ben de elimden geleni yapacağım" ifadesini
kullandı. Toraman daha sonra futbol okulunu gezerek buradaki gençler ile bir süre sohbet edip, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!



















