TAKTİK NE OLACAK?
Teknik direktörümüz Mustafa Denizli ligde bugün oynayacağımız Galatasaray derbisinine değişik bir taktik uygulayacak.
Kaynak : Milliyet
Hocamızın, zorlu derbide, milli takımdan dönen Nihat’ı oynatıp oynatmama konusunda kararsız olduğu vurgulanırken, tek forvetle G. Saray'ın karşısına çıkmayı planladığı bildirildi. Çift forvet oynatarak savunma gücünü azaltmak istemeyen Mustafa Denizli’nin, Nihat’ı mı yoksa Nobre’yi mi ilk on birde oynatacağı maç saati belli olacak.
Dün akşam döndü
Milli maçlar nedeniyle ülkesine giden Tello’nun, dün akşam saatlerinde kampa katıldığı bildirildi. Mustafa Denizli’nin, bu oyuncuyla özel olarak görüşeceği ve kendini iyi hissetmesi durumunda ilk on sekize alacağı belirtildi. Denizli’nin, bu oyuncunun kendisini iyi hissetmesi durumunda kadroya alıp, ikinci yarıda sahaya sürmesi bekleniyor.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"
En çok yorumlanan haberler

















