Beşiktaşımızın Trabzonspor'u deplasmanda 2-0 mağlup ettiği mücadelenin ardından Tolgay Arslan açıklamalarda bulundu.
Askerlerimize mesaj gönderen ve maçı değerlendiren Tolgay, "Ülkemiz zor zamanlardan geçiyor. Biz haftada 2-3 maç oynuyoruz ve fazla
para kazanıyoruz. Bu galibiyeti bizi koruyan askerlerimize armağan ediyoruz. Allah onları korusun, yardımcı olsun. İyi maç çıkardık, galibiyeti hak
ettik. Quaresma ile Pepe eksikti ama gördük ki takım olarak oynarsak, iyi iş görüyoruz. " dedi.
Geride oynamayı daha çok sevdiğini kaydeden
gurbetçi oyuncu, "Derbide 30 dakika 10 numara oynadım. Mücadeleye girmek istiyorum, topu öne taşımak istiyorum, takımın askeri olmak istiyorum. Herkes
iyi iş gördü bugün. Takım olarak beraber hareket ettik." diye konuştu.
Eleştirilen Lens'e de sahip çıkan Tolgay Arslan, "Lens zor zamanlardan geçiyor, ona sahip çıktık bugün. Bugün iyi bir maç çıkardı." ifadelerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

















