Bu haberi yazdır
Salonda çalıştık
 
Beşiktaş, Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını sabah saatlerinde salonda yaptığı antrenmanla sürdürdü. Teknik Direktör Jean Tigana nezaretinde yapılan günün ilk antrenmanına milli takımlarda bulunan İbrahim Üzülmez, İbrahim Toraman, Gökhan Zan ve Runje ile sakatlıkları bulunan Bobo ve Koray Avcı katılmadı. Siyah-beyazlı futbolcular, salonda aletlerle ağırlık çalıştı. Siyah-beyazlı ekip, günün ikinci antrenmanını saat 16.00'da sahada yapacak.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler