Bu haberi yazdır
Rüştü ve Yozgatlı artık Kartal!..
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Rüştü ve Yozgatlı artık Kartal!..
Flaş! Transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş'ta bugün sürpriz bir gelişme yaşandı ve Fenerbahçe'nin kalecisi Rüştü Reçber ile 3 yıllık anlaşma yapıldı. Beşiktaşlı yöneticilerle bugün masaya oturan Rüştü'nün anlaşmaya vardığı ve 3 yıllık sözleşme imzalayacağı öğrenildi.

Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Neşet Yalçın, Colin Kazım Richards ile imzaladıkları sözleşmenin töreninden sonra gazetecilere Rüştü ile yeniden anlaştıkları yönünde açıklama yapmasına rağmen, bugün sürpriz bir gelişme yaşandı ve Rüştü, sabah saatlerinde ezeli rakipleri Beşiktaşlı yöneticilerle masaya oturdu.

Rüştü'nün, siyah-beyazlı yöneticilerle yaptığı görüşmede anlaşmaya vardığı ve 3 yıllık sözleşme imzalayacağı bildirildi. Bu arada Rüştü'nün bugün veya yarın yazılı ya da basın toplantısı şeklinde bir açıklama yapması bekleniyor.

Bu arada Beşiktaş'ın ön protokol imzaladığı Mehmet Yozgatlı ile yarın 3 yıllık sözleşme imzalaması bekleniyor. Başkan Yıldırım Demirören döneminde Fenerbahçe'den bazı oyuncuları transfer eden Beşiktaş, kaleci Rüştü ile birlikte Mehmet Yozgatlı'yı da transfer ederek, bu sezon da ezeli rakibinden futbolcu alma geleneğini sürdürdü.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler