Bu haberi yazdır
Rüştü ile yöneticiler yemekte buluştu
 
Kaynak : Karakartal ve AA
Rüştü ile yöneticiler yemekte buluştu
Beşiktaş ile her konuda anlaşan ve 3 yıllık anlaşmaya varan Rüştü Reçber Siyah-Beyazlı yönetim ile ilk yemeğini de yedi. Antalya Belek'te tatilde bulunan ve görüşmeleri dün gece geç saatlere kadar burada yapan Rüştü, her şartta anlaşmaya vardıktan sonra bugün de öğle yemeğinde Siyah-Beyazlı yöneticiler Celal Kolot ve Mario Berk ile bir kez daha bir araya geldi. Rüştü'nün basın önünde imza atmak ve basın toplantısı düzenlemek için yarın ya da salı günü İstanbul'a gelmesi bekleniyorKarakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler