Bu haberi yazdır
"Runje yıpranmıştı"
 
Kaynak : Milliyet
Runje yıpranmıştı
Geçen sezon Beşiktaşımaz'a gelen ve ligin en az gol yiyen kalecisi olan Vedran Runje'nin çok yıprandığı bu nedenle Beşiktaş'tan ayrılmak istediği öğrenildi. Hırvat kalecinin Menajeri Ceylan Çalışkan, "12 senedir futbol piyasasının içinde olan bir menajer olarak Runje kadar onurlu çok az insan tanıdım. Kendisine yönelik başlatılan olumsuz kampanya canını çok sıktı. Hiç para ile ilgisi olmayan bir futbolcu. Beşiktaş'tan ne kadar para aldığını bile bilmeyen ve hiç hesap-kitap yapmayan bir oyuncu" ifadelerini kullandı. Runje'nin, takımda zaman zaman para nedeniyle isyan çıkaran bazı Brezilyalı oyuncularla bile tartıştığı vurgulandı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler