Tatlı’dan özür diledi
Çalımbay penaltı pozisyonu sırasında sahaya farketmeden girdiğini de
vurgulayıp şunları söyledi: “Ne olduğunu anlamadım, çizgiyi geçmişim. Hatta kendi kendime ‘Serdar Tatlı neden bu tarafa geliyor’ diye sordum. Ancak
daha sonra kendisinden özür diledim. Zaten maç sırasında hakemle ilgili sorun olmadı. Haftaya Fenerbahçe ile karşı karşıya geleceğiz. Rakipten
kesinlikle çekinmiyoruz. Sahaya her zaman olduğu gibi kazanmak için çıkacağız.”
Yılmaz Vural tribünde!
Ankaragücü Teknik
Direktörü Yılmaz Vural, Sakaryaspor maçındaki olaylar nedeniyle tedbirli olarak Disiplin Kurulu’na sevkedildiği için dünkü mücadeleyi tribünden
izledi. Maç sırasında sık sık yardımcısı Mehmet Demirtaş ile telefon görüşmesi yapan Vural, ekibini bu şekilde yönetti. Karşılaşma sonrası son derece
durgun olduğu gözlenen tecrübeli çalıştırıcı, “İstanbul’a puan için gelmiştik ancak amacımıza ulaşamadık. Eksiklerimiz vardı. Çok üzgünüm” diye görüş
bildirdi.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















