Özilhan'dan yeşil ışık
Kulübümüzde Tuncay Özilhan sesleri...
Kaynak : Star
Özilhan, 2010 yılında yapılacak olan başkanlık seçimi ile ilgili görüşlerini şöyle özetledi:
‘Beşiktaş’la ilgili olarak bana çok giden gelen oluyor. Sürekli görüşüyoruz. Ortamı görmek lazım. Gelişmeleri görmek lazım. Şu anki ekibin performansına bakmak lazım. Belli bir grup oluşursa, camia taraftarıyla, yöneticisiyle el ele verirse, Beşiktaş’a gönül verenlerle bir ekip olarak bu işe talip olabiliriz.. Ama öncelikle bu istemin oluşması lazım. İyi bir ekip, iyi bir ortam olursa herkes kollarını sıvamaya hazır olursa ben de onlara destek olurum..’
Tuncay Özilhan’ın başkanlığı konusunda camianın önde gelen isimleri geçtiğimiz günlerde Rahmi Koç’un önderliğinde yemekli bir toplantı yaparak durum değerlendirmesi yapacaktı. Ancak çeşitli spekülasyonlar nedeniyle bu yemek ileri bir tarihe ertelenmişti.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede
En çok yorumlanan haberler














