Bu haberi yazdır
"Onlar her şeyin en iyisine layık"
 
Onlar her şeyin en iyisine layık
Beşiktaş Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Kayserispor maçında sergilenen futbol ve alınan sonuçtan son derece memnun. Genç çalıştırıcı, sezon sonu olmasına rağmen talebelerinin performansının alkışlanacak seviyede olduğunu belirtti. Ligi önümüzdeki hafta deplasmanda Akçaabat Sebatspor'la yapacakları maçı kazanarak kapatmak istediklerini ifade eden Çalımbay, sözlerini şöyle sürdürdü:

Taraftara teşekkür

'Kayserispor karşılaşmasında taraftarımız muhteşemdi. Tribünleri doldurarak bizle vedalaştılar. Onlar her şeyin en iyisine layık. Önümüzdeki sezon hem ligde hem de Avrupa'da başarılı olarak, hiçbir zaman bizi yalnız bırakmayan taraftarlarımızı mutlu edeceğiz. Transer çalışmalarımızı bu doğrultuda sürdürüyoruz. Beşiktaş'a yakışan isimleri kadromuza dahil ederek, güçlü bir takım kuracağız.'

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler