Bu haberi yazdır
"Mutlaka gol atacağım"
 
Kaynak : Pasfotomaç
Mutlaka gol atacağım
Beşiktaş'ta tüm futbolcular F.Bahçe maçı için kendilerine çeki düzen verse de Nobre için bu derbinin ayrı bir önemi var. Sarı-lacivertli takımda 2.5 sezonda 46 gol atmasına rağmen kendini beğendiremeyince Beşiktaş'a transfer olan tecrübeli golcü, "Bu maç benim için başka. Kazanmayı çok istiyorum. Ben de mutlaka gol atacağım" dedi.

Tüyolar ondan

Ümraniye'de adeta kendisini kampa alan ve idmanların en hırslı ismi olan Nobre'nin bu formu, teknik heyeti de memnun ediyor. Pazar günkü maçta forma giymesine kesin gözüyle bakılan Mert'in, takım arkadaşlarına da F.Bahçe ile ilgili tüyolar verdiği öğrenildi. Nobre, 5 yıldır olduğu gibi Kadıköy'den yine galibiyetle döneceklerini söyledi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler