Performansında düşüş yaşayan Tello, Mustafa Denizli'nin takımın başına geçip oyun sisteminin tamamen değişmesiyle skora katkı yapmaya başladı.
3 MAÇTA 2 GOL
Tello, uzun bir süre yaşadığı suskunluğun ardından Mustafa Denizli'nin ilk maçı olan Gençlerbirliği karşısında 1 gol atma başarısı gösterdi. Son 3 maçta önde oynayan ve rakip kaleye daha fazla gitme fırsatı bulan Tello, yeni oyun sisteminin kendisine yaradığını performansıyla ortaya koydu.
Denizli döneminde Beşiktaş şu ana dek 3 resmi karşılaşmaya çıkarken, Şilili oyuncu bu süreçte 2 gol attı. Turkcell Süper Lig'de Gençlerbirliği maçındaki golüyle olumlu sinyaller veren siyah-beyazlı oyuncu, Fortis Türkiye Kupası'nda Antalyaspor maçında oyuna ikinci yarıda girmesine rağmen takımının son golüne imzasını attı.
Tello, attığı bu iki golün yanı sıra, Gençlerbirliği ve Antalyaspor maçında da 1'er asist yaparak takımının bulduğu diğer gollere de katkı yaptı.
Bu arada Şilili oyuncu, Antalyaspor maçından sonra yaptığı açıklamada, ''Yeni oyun sisteminde biraz daha rahatladık. Kendimizi daha özgür hissediyoruz. Özgür oynamamız, takım için iyi bir şey'' diyerek, yeni oyun sistemine karşı memnuniyetini ifade etti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















