Bir yanda Beşiktaş'ımız lider ve şampiyonluğun en büyük adaylarından, diğer tarafta ise yeni stadımız aşkla, özveriyle, asaletle yükseliyor, artık hayâl değil, rüya değil, çok az kaldı, bitiyor...
İşte bu nedenle zamanında Arena’dan loca almayanlar bugünlerde adeta dizlerini dövüyor, “Ben nasıl böyle bir hata yaptım” diyor. Başkanımız Fikret Orman’ın telefonları susmuyor. Ancak onun da yapacağı bir şey yok, “Kardeşim vallahi kalmadı, hepsi satıldı” diyor.
Haliyle loca almış olanlara teklif yapıyorlar. Vatan Gazetesi'nden Ömer Güvenç bu konuda şahit olduğu 1-2 pazarlığı isim vermeden söyle anlattı:
X bir Beşiktaşlı, x bir loca sahibine: “Aptallık yaptım, basiretim bağlandı, loca alamadım. Locanı satmak istersen üstüne neyse farkını da öder alırım.”
X loca sahibi gülerek: “Satarım ama 5 milyon dolar isterim.”
X loca taliplisi: “Yok artık, 5 milyon dolara Boğaz’da yalı alırım.”
X loca sahibi: “Boğaz’da yalı alabilirsin ama Arena'dan loca alamazsın. Ayrıca Boğaz’da yalın olacağına statta locan olsun.”
Bir başka diyalog da şöyle...
X loca taliplisi: “250, 300 bin dolar fazla vereyim locanı bana sat.”
X loca sahibi: “Hangi maça istiyorsan gel, benim locamda misafirim ol, beraber izleyelim. Ama ne kadar fark verirsen ver, evimi satarım locamı satmam, kusura bakma.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı



















