Levent Erdoğan'dan itiraf
Zaman zaman yaptığı açıklamalarla gündem yaratan Asbaşkanımız Levent Erdoğan bu kez cesur bir itirafta bulundu...
Kaynak : Hürriyet
Erdoğan, "Camianın önde gelen isimlerinin başkan Demirören’e yaptığı ’Ümraniye’yi kendi haline bırakın’ uyarıları işe yaradı mı?" sorusu üzerine de şu ilginç açıklamayı yaptı:
"Hakikaten biz orayı, tamamen teknik direktörümüz Mustafa Denizli’ye bıraktık. Başarımızda, bunun büyük payı olduğunu düşünüyoruz. Çünkü sık sık orada gözüküldüğü zaman, sık sık gidildiği zaman, oyuncular strese giriyor, rahat hareket edemez duruma giriyorlardı. Böyle olunca hemen hiç Ümraniye’ye gitmez olduk; oyuncularımızı ve teknik kadroyu baş başa bıraktık. Yönetici arkadaşlar oralarda olunca, ister istemez bazı konularda fikir yürütmek durumunda kalıyorlardı. Böylelikle onun da önüne geçmiş olduk. Tam yetki verdiğimiz hocamız, görevini başarıyla yürütüyor. Hocamız da yöneticilerle oyuncuların iç içe olmasını arzu etmiyordu. Onun da uyarısıyla, güzel bir tablo ortaya çıkmış oldu. Hatta deplasmanlarda, maç önceleri de mümkün olduğunca takımdan uzak duruyoruz."Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler


















