Kulübümüzden Bursaspor'a cevap!
Başkanımız Fikret Orman, Beşiktaş seyircisinin sezonun ilk devresinde oynanan maça gidemediğini hatırlattı, “Bu nedenle misafir taraftarı almamız pek doğru olmaz ama söz veriyorum önümüzdeki sezon Bursaspor seyircisine kapılarımızı açmak isteriz. Tabii Beşiktaş seyircisinin gitmesi şartıyla” ifadelerini kullandı.
Beşiktaşımızın başına geçtiği ilk günden bu yana tüm kulüplere dostluk elini uzatan Başkan Fikret Orman, Bursaspor Yönetimi’nin, yeni
stadımızdaki açılış maçına taraftarını getirme talebini gelecek sezona bıraktı.
Başkan Orman, yaptığı açıklamada, “Bursa’da
oynanan ilk maça bizim taraftarımız gidemediği için doğal olarak açılış maçına misafir taraftarı almamız pek doğru olmaz. Ama söz veriyorum önümüzdeki
sezon iki takım arasındaki ilk maç Vodafone Arena’da olsa bile Bursaspor taraftarına kapılarımızı açmak isteriz. Tabii Beşiktaş taraftarının Bursa’ya
gitmesi şartıyla” diye konuştu.
Başkan olduğu ilk günden beri bütün kulüplerle iyi ilişkiler kurmaya gayret ettiklerinin
altını çizen Fikret Orman bu çabasının birçok kez beklediği ölçüde karşılık bulmadığını söyledi. Orman, “Maalesef uzattığımız bu dostluk eli havada
kaldı. Rakiplerimiz olsun diğer kulüpler olsun, çoğu yönetici centilmenliğe yanaşmadı. Bakın ülkemizde yeni yeni statlar yapılıyor. Bizim stadımız bir
teknoloji harikası. Dünyanın parasını harcadık. Bunları niye yapıyoruz? Güzel futbol, güzel oyun için. Hem böylesine güzel statlar yapıp hem de bu
statlara seyirci götüremiyorsak ne anlamı kaldı. Bir an önce futbolu da tıpkı statlarımız gibi güzelleştirmemiz lazım” dedi.
‘Sorunları çözmeliyiz’
Başkan Fikret Orman önümüzdeki sezondan itibaren derbilerde misafir takım taraftarlarının yer
alması gerektiğini de dile getirdi. Bu konuda ilk güvenlik kurulunun karar verici durumda olduğunu hatırlatan Beşiktaş Başkanı, “Biz önce kulüpler
olarak kendi üzerimize düşeni yapmalıyız. Statlara seyirci çekmek istiyorsak bir an önce camialar arasındaki husumetleri ortadan kaldırmalıyız. Keşke
ilk Bursaspor maçında Beşiktaş taraftarı Bursa’ya gidebilseydi. O zaman inanın Vodafone Arena’da, Bursaspor taraftarını ağırlamak isterdik. İnşallah
olumsuz tablolar, yeni sezonda ortadan kalkar, o zaman bu güzel statlarda çok daha güzel futbol seyrederiz” yorumunu yaptı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi
En çok yorumlanan haberler














