Beşiktaş'ın 3. golünü atan Tello, teknik direktör Mustafa Denizli'nin gelmesiyle, oynamaya başladıkları yeni sistemin kendilerini biraz daha rahatlattığını belirterek, ''Kendimizi daha özgür hissediyoruz. Özgür oynamamız, takım için iyi birşey. Takımda bir yıldız yok, birçok yıldız oyuncu var. Kimse, kimsenin altında değil'' diye görüş belirtirken, Çek futbolcu Sivok, oyundan çıkarken taraftarlarca alkışlanmasının güzel bir duygu olduğunu kaydederek, ''Ama performans her zaman aynı olmaz. Umarım taraftarlarımız, kötü oynadığımız maçlarda da bizi destekler'' dedi.
Sivok, oynadığı pozisyon konusundaki bir soruyu ise, ''Benim oynadığım pozisyon rakibe bağlı. Rakip, savunmada dönük oynarsa ben de önde oynuyorum. İlerde olduğu zaman da gerideyim'' diye yanıtladı.
Bu arada Beşiktaş, Kayserispor maçının hazırlıklarına, yarın yapacağı antrenmanla başlayacak.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















