Bu haberi yazdır
Kartal yağmur altında çalıştı
 
Kaynak : Karakartal ve AA
Kartal yağmur altında çalıştı
Beşiktaşımız Avusturya'da yaptığı sezon öncesi hazırlık kampının ilk gününü yaptığı iki antrenmanla tamamladı. Son 10 gündür İstanbul'da sıcak havada çalışan siyah beyazlılar bugün akşam saatlerinde yaptığı ikinci çalışmayı sağanak yağış altında gerçekleştirildi. Yurtdışında yaşayan 100'e yakın taraftarımız antrenmanların yapıldığı Seefeld bölgesine gelerek antrenmanı izledi siyah beyazlı futbolculara destek verdi.

Teknik direktörümüz Ertuğrul Sağlam yönetiminde yapılan antrenmanda kondisyon hareketlerinin ardından, iki gruba ayıran futbolcular sağanak yağış altında şut ve pas çalışması yaptı. Yarı sahada çift kale maçla devam eden antrenman, kanat varyasyonları ve serbest vuruş çalışmasıyla sona erdi. Çift kale maçta Brezilyalı oyuncu Bobo attığı gollerle beğeni topladı. Antrenmanın ardından siyah beyazlı futbolcular çalışmayı izleyen taraftarla fotoğraf çektirip, imza dağıttılar.

Bu arada Beşiktaşımızın yeni transferi Rüştü Reçber yarın yerel saat ile 13.00'da basın toplantısı düzenleyecek.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler