Teknik Direktörümüz Mustafa Denizli, dünkü idman öncesinde oyuncularıyla yaptığı toplantıda, kaybettikleri üç puan için artık üzülmemelerini istediği, performanslarından memnun kaldığını açıkladığı vurgulandı. Şampiyonluk yolunda bazı deplasmanlarda puan kaybetmenin normal olduğunu futbolcularına ileten Denizli, öğrencilerinden, özellikle final pasları konusunda daha hassas olmalarını istediği öğrenildi.
"Bir anda hücum olmaz"
Teknik heyet, futbolcularımıza hücum konusunda idmanlar
yaptırırken, Beşiktaş Yönetimi'nden Bülent Deriş ise Kayserispor maçına ilginç bir yorum getirdi. Siyah - beyazlı yöneticimiz, maçın hakkının
beraberlik olduğunu belirterek, "Bir ülke düşünün ki yıllarca topraklarına yapılan saldırılara karşı kendini savunuyor. Siz bu ülkeden bir anda hücum
bekleyemezsiniz. Beşiktaş da yıllarca rakip takımlar karşısında savunma yaptı. Teknik direktörümüz Mustafa Denizli şimdi takıma hücum futbolu
oynatmaya çalışıyor. Bu kolay kolay gerçekleşecek bir şey değil" ifadelerini kullandı.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















