Bu haberi yazdır
"Kadıköy’de golümü atarım"
 
Kaynak : Fanatik
Kadıköy’de golümü atarım
Beşiktaş’ın Fenerbahçe’den transfer ettiği Nobre, pazar günkü buluşma için çok heyecanlı olduğunu belirterek iddialı konuştu. 
 
Kadıköy’de çok mutlu günlerinin geçtiğini belirten Brezilyalı, “Sarı-Lacivertli taraftarlar bana ‘Boğa’ lakabını takmıştı. Kadıköy Boğası bu kez farklı bir kimlikle dönecek. Beşiktaş forması altında Fenerbahçe’ye gol atmaktan başka bir düşüncem yok. Saracoğlu’nda alkışlarla karşılanacağımı sanıyorum. Alex ve Aurelio ile konuştum. Onlar da maçı kendilerinin kazanacaklarını söylediler. Ama bizim puan kaybına tahammülümüz yok. Belki çok iyi oynamayacağız, ama kazanacağız” görüşünü belirtti. 
 Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler