Bu haberi yazdır
İzmir çıkarması
 
İzmir çıkarması
Başkan Yıldırım Demirören, Ege'de bulunan 22 Beşiktaş derneğinin toplantısı için dün sabah İzmir'e gitti. Büyük ilgi gören Demirören toplantıda yaptığı konuşmada özetle şunları söyledi: “Sizler gücümüze güç katıyorsunuz. Yeni sezon öncesi hepinizin gönlü rahat olsun. Çünkü mutlaka şampiyon olacağız.”Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler