"İyi ki Ernst'i almışım"
Başkanımız, Schalke 04’ten toplam 8 milyon Euro maliyetle transfer ettiği Fabian Ernst’i yere göğe sığdıramadı:
Kaynak : Karakartal.com
“İyi ki Ernst’i transfer etmişim.. O kadar zorluk yaşadık ama bütün uğraşlarımıza değdi.. O geldikten sonra takımın çehresi değişti adeta.. Ernst gittikçe daha iyi olacak, buna inanıyorum.. Sergilediğimiz futbolu 2 haftadır çok beğeniyorum.. Güzel futbolun yanında güzel sonuçlar da gelmeye başladıkça camiamız kenetlenecek.. Kavga ortamından kurtulacağız.. Küskünlükler bitecek.. Herkesi yanımıza alacağız, kapımız bütün Beşiktaşlılar’a açık olacak.. Bu birlik havasıyla ve 2 galibiyet daha almamız halinde kesin şampiyon oluruz..”
Yöneticilerimize hitaben bu konuşmayı yapan Demirören, saat 23.30’da kalkan dönüş uçağında teknik direktör Mustafa Denizli’yi de övgü yağmuruna tuttu.. “26. haftada esas Beşiktaş’ı göreceksiniz” sözüyle daha önce tepki toplayan Denizli, Demirören’e “Bu futbol henüz bir şey değil.. Takımın güveni yeni oturmaya başladı.. Delgado, Ekrem ve Holosko gibi 3 asımız yokken Antep gibi F.Bahçe’den 2 maçta 4 puan alan takımı yeniyorsak artık tribünde daha rahat maç izleyebilirsiniz demektir” güvencesi verdi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi
En çok yorumlanan haberler














