Bu haberi yazdır
Helal sana Mehmet!
 
Kaynak : Anadolu Ajansı
Helal sana Mehmet!
Beşiktaşımızın, Fenerbahçe'den transfer ettiği Mehmet Yozgatlı, siyah-beyazlı kulüpte şampiyonluklar yaşamaya geldiğini söyledi.

Mehmet, yaptığı yazılı açıklamada, Beşiktaş formasını giyeceği için heyecanlı olduğunu belirterek, ''104 yıllık tarihe sahip büyük bir kulübe şampiyonluklar yaşamak için geldim. Beşiktaş Kulübü'nün formasını büyük bir şerefle giyeceğim. Bunun heyecanını şimdiden hissediyorum'' dedi.

Eski takımı Fenerbahçe'ye de teşekkür eden Mehmet, ''3,5 yıl formasını giydiğim ve 3 şampiyonluk yaşadığım Fenerbahçe Kulübü ile camiasından her zaman gördüğüm yakın ve sıcak ilgiden dolayı teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum'' diyerek görüşlerini belirtti.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler