Bu haberi yazdır
"Hayırlısı olsun"
 
Kaynak : İhlas Haber Ajansı
Hayırlısı olsun
Beşiktaş Kulübü Onursal Başkanı Süleyman Seba, Beşiktaş'ın yaptığı transferlerle ilgili olarak, "Bu konularda konuşmuyorum. Hayırlısı olsun" dedi.

Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde tatil yapan Süleyman Seba, tatil dönüşünde hızlı feribotla İstanbul'a gitmek için Bandırma'ya geldi. Bandırma'da bir arkadaşıyla birlikte meşhur İskender Kebapçısı'na giderek iskender kebap yiyen Seba, vatandaşlarla da fotoğraf çektirdi. Basın mensuplarının röportaj taleplerini kabul etmeyen Süleyman Seba, Beşiktaş'ın Fenerbahçe'den Rüştü Reçber ve Mehmet Yozgatlı'yı transfer etmesiyle ilgili olarak ise, "Bu konularda konuşmuyorum, fazla da ilgilenemiyorum. Hayırlısı olsun" dedi.

Başkan Seba, yemeğin ardından hızlı feribotla İstanbul'a gitti.

Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler