Beşiktaşımız, 3 günlük iznin ardından, Turkcell Süper Lig'deki Kayserispor maçının hazırlıklarına başladı.
Teknik direktör Mustafa Denizli yönetiminde, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmana 10 futbolcu katılmadı. Milli takım kamplarında yer alan Rüştü, İbrahim Üzülmez, Aydın Karabulut, Holosko ve Tello, izinli olan Sivok, Erkan, Cisse ve Ernst ile sakatlığı süren Gökhan çalışmada yer almadı. Gökhan, takımdan ayrı, bir süre fizyoterapist eşliğinde çalıştı. Bu arada, siyah-beyazlıların 15 yaş altı takımında forma giyen 15 yaşındaki sol açık Erkut Şentürk, bu akşam (A) takımla antrenmana çıktı.
Antrenmana kondisyon çalışmasıyla başlayan futbolcular, pas çalışmasının ardından dar alanda çift kale maç yaptı.
Beşiktaşımız, yarın akşam yapacağı antrenmanla Kayserispor maçının hazırlıklarını sürdürecek.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif




















