Bu haberi yazdır
Futbolculardan örnek davranış!
 
Bazı futbolcular dün Beşiktaş Kulübü ile Memorial Hastanesi'nin düzenlediği organ bağışı kampanyasına katıldı. İbrahim Üzülmez, Emre Aşık, Daniel Pancu, Mustafa Doğan ve Veysel, törenle organlarını bağışladı. Mustafa Doğan törende bir de espri yaptı. Tecrübeli oyuncu, "Bu kampanyaya herkes destek vermeli. Bizler örnek olmalıyız. Ben sadece kalbimi bağışlamadım, çünkü onu yıllar önce eşim aldı" dedi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Bizi Takip Edin
Karakartal Facebook Page Karakartal İphone Karakartal Mobil
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL
En çok yorumlanan haberler