Beşiktaş'ta yönetim futbol takımına yakın markaj uyguluyor...
Son 2 haftada Eskişehir ve Balıkesir ile oynanan
maçlarda 5 puan kaybedilmesinin ardından hafta içinde başkan Fikret Orman, "Bu durum takımımıza yakışmıyor. Bu kalitedeki takımın daha iyi konsantre
olması lazım. Oyuncularla daha fazla ilgilenmemiz lazım" derken, ikinci başkan ve futbol komitesi başkanı Ahmet Nur Çebi de "Futbolcularımız zor bir
dönemden geçiyor. Onların yanında olmamız gerek" ifadelerini kullanmıştı.
YALNIZ BIRAKMIYORLAR
Şampiyonluk
yarışındaki rakipler; F.Bahçe ile G.Saray'ın karşılaşacağı haftada Medicana Sivas maçının mutlaka kazanılması gerektiğinin farkında olan Orman ve
Çebi, futbolcuların bu kritik maça tam anlamıyla odaklanmaları için adeta seferberlik ilan etmiş durumdalar. Önceki gün hem Orman hem de Çebi, takımın
yaptığı antrenmanı birlikte seyretmişlerdi. Aynı ikili, dün de yöneticiler Mete Vardar, Metin Albayrak, Yalçın Kaya Yılmaz ve Hakan Özköse'yi de
yanlarına alıp takımla beraber Sivas'a uçtular. Orman ve Çebi, belki de ilk defa takım otobüsüne bindiler, takımla aynı otelde konakladılar.

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!



















