Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, devre arası transfer döneminde 3 transfer yapmak istediklerini ancak
bütçelerinin yeterli olmadığını söyledi.
Çebi, "Bir sağ bek, 1 stoper ve 1 tane de orta sahaya transfer lazım. Ancak bundan sonra futbolda
laylaylom olayı bitmiştir. Maalesef bizi Avrupa’ya almayacaklar. Geçenlerde Bursa’nınki geldi. Şimdi Trabzon’a bir sıkıntı gelebilir, G.Saray’a
gelebilir, Beşiktaş’a gelebilir. Sağ beke takviye için bütçemiz hazır ama diğer ikisi için sıkıntı içerisindeyiz. Onları yaz sezonuna bırakabiliriz"
dedi.
‘İLK GOL SEBA’DAN!’
"Yeni stadın açılışında 3 boyutlu hologram yöntemiyle ilk golü Süleyman Seba’ya
attırabilirsiniz” teklifine sıcak bakan Çebi şunları söyledi: “Olabilecek bir şeyse, arkadaşlara söz verdim bunu yönetim kuruluna getirip hemen
uygulamak isterim. Çok da keyifli bir şey olur. Benim onursal başkanım bunun fazlasını hak ediyor. İnşallah yaparız."
Beşiktaş'ın
sağ bek adaylar arasında Cedric Soares de yer alıyor

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















