Futbol Federasyonu bugün (çarşamba) yapacağı toplantıda kulüplerin yabancı talebini masaya yatıracak..
Geçtiğimiz günlerde yapılan Kulüpler Birliği toplantısında 12+2 olan yabancı sayısının 16'ya çıkarılmasını tartışmıştı.. Özellikle Beşiktaş, Galatasaray, Fenerbahçe ve Trabzonspor 16 rakamını isterken diğer kulüplerin içinde destek veren de olurken karşı çıkıp, "Kural belliydi biz de ona göre plan yaptık. Lig başladı" diyen de var..
TFF yönetimi bugün bir değerlendirme yapacak, Kulüpler Birliği ise yeni başkanı Ertuğrul Doğan ile ilk toplantısını yarın (perşembe) yapacak. Kulüpler Birliği ıslak imzalı bir başvuru yapmasa da TFF'ye özellikle büyük takımların sözlü olarak talepte bulundukları öğrenildi. Transfer çalışmaları bir yandan devam ederken 4 büyük takımdaki yabancı oyuncu sayısı şu an itibarıyla şöyle: Beşiktaş 16, Galatasaray 15, Fenerbahçe 17 ve Trabzonspor 14…
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!















