Beşiktaş'ın yeni stadı Vodafone Arena’nın tribünlerinin kaba inşatı bitti ve iskelet tamamen ortaya çıktı.
Yönetim futbol takımını mart
ayında stada götürüp gezdirecek. Bunun için takım otobüsünün stada gireceği rampanın çalışmalarına başlandı. Takımın Fenerbahçe derbisi öncesi yeni
stadın soyunma odasında maç toplantısı yapacağı iddia edilmişti.
Beşiktaş İnşaat AŞ Genel Müdürü İhsan Coşkun, takımın soyunma odasını
kullanacağı ve bunun için hazırlık yapılması konusunda kendilerine yönetimden verilmiş bir talimat olmadığını söyledi.
"HEDEF LİGİN SON MAÇI AMA YETİŞMESİ ZOR"
Coşkun buna karşın, takımın gelecek ay stadı gezmeye geleceğinin kendilerine iletildiğini söyledi.
Coşkun, diğer yandan tribünlerin yapımının tamamlandığını ve artık statta tamamen ince işçilik çalışmalarına geçildiğini söyledi. Bir yandan da çatı sisteminin çalışmaları yürütülüyor. Önümüzdeki ay, üretilen çatı malzemelerinin getirilmesi ve öncelikle halatların montajına başlanması bekleniyor. Yönetim ligin son maçını Vodafone Arena’da oynamak istiyor ancak bu hedefin gerçekleşmesi biraz zor görünüyor. Stadın ancak yeni sezona hazır olması bekleniyor.
İhsan Coşkun, “Artık çatı dışında tüm enerji ince işçiliğe harcanacak” dedi.

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif



















