As Başkan ve TFF ve Kulüpler Birliği nezdinde Kulüp Temsilcimiz Deniz Atalay, Kulüpler Birliği toplantısı sonrası görüşlerini BJK TV’ye
belirtti.
Verimli bir toplantıyı geride bıraktıklarını anlatan Atalay şunları söyledi:
“14 kulüp başkanı bizzat toplantıya
katıldı. Türkiye Futbol Federasyonu başkanı, Merkez Hakem Kurulu başkanı ve Türkiye Futbol Federasyonu başkan yardımcısı da toplantıda hazır bulundu.
Tüm kurumların bir araya geldiği verimli bir toplantı oldu. Tüm kulüpler sıkıntılarını dile getirdi. Türkiye Futbol Federasyonu ve Merkez Hakem
Kurulu’nun rahatsızlıklarımızı dikkate alacaklarını düşünüyoruz.
Passolig ile ilgili sıkıntılar konuşuldu. Yarın Cumhurbaşkanı ve Spor
Bakanı ile Kulüpler Birliği’nin bir görüşmesi olacak. Orada da bu konular dile getirilecek.
Toplantıda hakem odası basmanın doğru olmadığı
düşüncesi oluştu ve dile getirildi. Rahatsızlıkları birlik beraberlik içinde çözme mesajı verildi.
Ligde 18 kulüp var. Fenerbahçe
toplantılara katılmıyor. Sorunların birlikte çözülmesi gerekiyor. Bu oluşuma sahip çıkmak lazım. Türkiye Futbol Federasyonu, Kulüpler Birliği’ne
itibar ediyor. Federasyonu başkanı birkaç kez toplantılara katıldı. Sorunları medya yoluyla konuşmaktan daha iyi bu toplantılar.”

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















