Beşiktaş'ın tecrübeli kalecisi Tolga idman çıkışı imza ve resim isteyen taraftarları kırmayarak aracından indi. Tek tek fotoğraf çektirip kapıda bekleyen taraftarların ellerini ve gönüllerini boş göndermedi. O arada Tolga Zengin kısa açıklamalarda bulundu.
* Tekrar geçmiş olsun
kaptan? Durumun nasıl?
Teşekkürler. Ön adalede yırtık var. Tedavi sürüyor. İyi gidiyoruz.
* 3 hafta tahmin
ediliyordu?
Abi bizi bilirsin. Ayağım kopmadıkça takımında ihtiyacı varsa oynarız.
* Ne anlamalıyız,
G.Antep maçına yetişir misin?
Takımın ihtiyacı var ve oynamak istiyorum. Arkadaşlarımı kritik haftalarda yalnız bırakmak
istemiyorum.
* Oynaman kesin mi?
Henüz kesin değil ama oynama ihtimalim var. Değerlendireceğiz.
Kimiyle resim çektirdi, kimine ses kayıtla selam gönderdi. O ara hastası olduğunu söyleyen bir Beşiktaşlı adam yanaştı ve yardım istedi. Tolga "Belgelerini getir, ne yapabilirsek bir değerlendirelim" dedikten sonra tesislerden uzaklaştı. Arkasında onlarca mutlu insan bırakarak....
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















