Süzen: "En büyük hedefimiz..."
Beşiktaş'ın devre arasında kadrosuna kattığı oyunculardan Gökhan Süzen, sezonu Şampiyonlar Ligi potasında bitirmek için çabalayacaklarını belirtti.
Kaynak : Anadolu Ajansı
Gökhan, kulübümüzün resmi yayın organı Beşiktaş Dergisi'nin mayıs ayı sayısında yer alan röportajında, en büyük hedeflerinin Şampiyonlar Ligi'ne katılmak olduğunu anlatarak, "Bunu sonuna kadar zorlayacağız. Olmazsa da UEFA Avrupa Ligi'ne katılacağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı.
Devre arasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'dan transfer edilen milli futbolcu, Beşiktaş'a gelmesinin bir çok nedeni olduğunu belirterek, şunları kaydetti:
"Tabii ki en başta Türkiye'nin en büyük takımlarından biri olması geliyor. Sonrasında Beşiktaş'ın beni ısrarla istemesi, teknik direktörümüz Samet Aybaba'nın bana karşı tutumu, taraftarların yorumları ve benim de Beşiktaş'ı çok sevmem, izlerken zevk aldığım bir takım olması gelmemdeki etkenlerdi."
En büyük hedefinin Avrupa'da futbol oynamak olduğunu aktaran Gökhan Süzen, "Oralarda başarılı olup ülkemi en iyi şekilde temsil etmek ve gururlandırmak istiyorum. İngiltere'yi ve futbolunu çok seviyorum. Gerçekten orada çok özel bir lig oynanıyor. Elbette bir gün orada oynamayı isterim" şeklinde görüş belirtti.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da

Newcastle United'dan Tonali için gelen dev teklife ret!
En çok yorumlanan haberler

















