Beşiktaş'ın milli futbolcusu Semih Kılıçsoy, Gaziantep deplasmanında bir dakika dahi süre bulamadı.
7 MAÇTIR
KULÜBEDE
Üst üste 7 maça da kulübede başlayan Semih, son olarak 29 Ağustos'ta Avrupa Ligi'nde Lugano'ya karşı 11'de oynamıştı. O
günden bu yana teknik direktör Giovanni van Bronckhorst'un kulübede başlattığı genç forvetin yokluğunda sorunlar da baş gösterdi.
Semih'in
yedek soyunduğu 8 maçın 5'inde puan kaybı yaşandı. Genç futbolcu, Eyüpspor maçına, sonradan oyuna girip penaltı alarak damga vurdu. Immobile penaltıyı
gole çevirip galibiyeti getirdi. Semih Kılıçsoy, Antalyaspor karşısında ise asistiyle 0-0 giden maçta kilidin açılmasını sağladı. Bu sezon
Galatasaray (Süper Kupa), Samsunspor, Antalyaspor ve Lugano rövanş maçında 11'de görev alan 19 yaşındaki futbolcunun varlığında hiç kayıp
yaşanmadı.
Semih'in kulübede oturup süre almadığı Lugano ilk maçında sonuç 3-3 olurken, Trabzonspor, Gaziantep, Ajax ve Frankfurt maçları da kayıp yaşanan diğer mücadeleler oldu.

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!















