Beşiktaş'ın efsane isimlerinden Ricardo Quaresma, siyah-beyazlı takıma geri dönmek istediğini açıkladı.
Son olarak ülkesi Portekiz'de Vitoria SC forması giyen 41 yaşındaki Quaresma, HT Spor'a yaptığı açıklamada Beşiktaş camiasına mesaj gönderdi.
Ricardo Quaresma açıklamasında "Beşiktaş'ta çalışmak isterim. Çünkü kulübe yardım edebileceğimi düşünüyorum. Beşiktaş'a çok faydalı olabileceğimi düşünüyorum. Ancak bu konuşmamız gereken bir şey ve başkanın bana bir şeyler söylemesini bekliyorum. Söz verdi ama henüz bir şey konuşmadık." ifadelerini kullandı.
"PORTO İLE BEŞİKTAŞ'TA VEDA MAÇI"
Öte yandan Quaresma "Porto ve Beşiktaş beni çok etkiledi ve benimle birlikte ölecekler. Çünkü onları çok seviyorum. Bu yüzden Porto ile Beşiktaş arasında bir veda maçı yapmanın çok anlamlı olacağını düşünüyorum. Bir yarıda Beşiktaş diğer yarıda ise Porto forması giymek istiyorum. Bu benim için çok değerli olur." açıklamasını yaptı.
QUARESMA'NIN SON YILLARI
Beşiktaş'a 2010 yılında imza atan ve üç sezon siyah-beyazlı takımda oynayan deneyimli futbolcu, Al-Ahli döneminin ardından 2014'te Porto'ya döndü. Portekiz ekibinde yarım sezon forma giydikten sonra yeniden Beşiktaş'la anlaşan Quaresma 4 yıllık ikinci döneminin ardından takımdan ayrıldı.
Türkiye'de Kasımpaşa formasını da giyen Ricardo Quaresma son olarak Vitoria'da oynadı. 41 yaşındaki futbolcu kariyeri boyunca çıktığı 681 maçta 112 gol ve 166 asist kaydetti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Getafe'de Jose Bordalas'ın sözleşmesi uzatıldı

Tottenham, Ben Davies ile sözleşme uzattı

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!


















