Süper Lig'de Beşiktaş ve Eskişehirspor arasında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan mücadelede siyah-beyazlılara 1 maç saha kapama cezası verildi.
PFDK'dan yapılan açıklamada Beşiktaş taraftarlarının sebep olduğu çirkin ve kötü tezahürat sebebiyle 1 resmi müsabakadan men ve 80 bin
TL para cezası verildi.
PFDK'dan yapılan açıklama şu şekilde;
BEŞİKTAŞ A.Ş.'in, 09.03.2014
tarihinde oynanan BEŞİKTAŞ A.Ş. - ESKİŞEHİRSPOR Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren
10.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada BEŞİKTAŞ A.Ş.'nin, taraftarlarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahürat
nedeniyle ve bu eylemin aynı sezon içerisinde 4. kez gerçekleştirilmesinden dolayı takdiren 1 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA
CEZASI ve 80.000. -TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















