İngiltere Premier Lig'in 37. haftasında deplasmanda AFC Bournemouth ile 1-1 berabere kalan Manchester City, şampiyonluğu Arsenal'a kaptırdı.
"BAŞKANIMIZLA KONUŞACAĞIZ"
Sezon sonunda takımdan ayrılacağı iddia edilen Guardiola, Sky Sports'a geleceğiyle ilgili de
konuştu ve sezon sonunda kulüp yönetimiyle görüşeceğini belirterek, "Sezon bitince başkanımızla konuşacağız. Konu bu kadar basit. Konuştuktan
sonra da bir karar alacağız." dedi.
"GELECEK SEZON GERİ DÖNECEĞİZ"
Guardiola, şampiyonluğa ulaşan Arsenal'ı da tebrik etti. Katalan çalıştırıcı, "Manchester City adına Mikel'i, ekibi, oyuncuları, taraftarları ve Arsenal'ı, Premier League şampiyonluğu için tebrik ediyoruz. Gelecek sezon geri döneceğiz." ifadelerini kullandı.
GUARDIOLA'DAN İLK
Bu sonuçla birlikte Guardiola, teknik direktörlük kariyerinde ilk kez üst üste iki sezonu lig şampiyonluğu yaşayamayarak tamamladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Getafe'de Jose Bordalas'ın sözleşmesi uzatıldı

Tottenham, Ben Davies ile sözleşme uzattı

Juventus'tan Brahim Diaz hamlesi!

Federico Chiesa'dan geleceği için açıklama!

Real Madrid'de Alvaro Arbeloa dönemi sona erdi!

Suudi Arabistan'dan Raphinha için 80 milyon euro!

Schalke, Loris Karius ile nikah tazeledi

Jose Mourinho, Borussia Dortmund'dan istedi!

Atletico Madrid, Sörloth'un bonservisini belirledi!

Rafael Leao'dan Al Hilal'e ret!















