Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, sözleşmesi 2016 Mayıs'ında sona erecek olan Slaven Bilic için büyük bir müjde verdi. İngiltere Premier Lig takımlarının yakın takibinde olan Bilic'ten memnun olduklarını ve şu ana kadar elde edilen başarılarda istikrarın önemli olduğunu ifade eden Orman, Hırvat teknik adamla uzun bir dönemi kapsayan yeni sözleşme imzalayacaklarını açıkladı.
Slaven Bilic'in Beşiktaş'ta
olmaktan dolayı mutluluk duyduğunu ifade eden Orman, "Yönetim Kurulu olarak Bilic'e güvenimiz tam. 1 sene daha sözleşmesi var. Artık Beşiktaş'ta
istikrarlı bir şey olması lazım. Beşiktaş'ta istikrar sağlanırsa, başarılara gidilir. Hocamızdan memnunuz. Uzun süreli bir kontrat yapacağız gibi
görünüyor." şeklinde konuştu.
MEHMET
DEMİRKOL'DAN SLAVEN BILIC YORUMU

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!



















