Başkan Fikret Orman, geri sayımın başladığı Vodafone Arena’ya şampiyon döneceklerine inandığını söyledi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, yeni
statları Vodafone Arena’ya şampiyon döneceklerine yürekten inandığını söyledi.
Beşiktaş dergisindeki yazısında Orman, “Artık, yeni mabedimiz
Vodafone Arena’nın açılışı için geri sayıma başladık. İki sezondur çok zor koşullara rağmen mücadeleyi hiçbir zaman elden bırakmayan futbol
takımımızla yuvamıza şampiyon olarak döneceğimize yürekten inanıyorum. Beşiktaş’ın önümüzdeki yıllarda çok önemli başarılara imza atacağından kimsenin
şüphesi olmasın” ifadelerini kullandı.
Uzun zamandır hayalini kurdukları BJK Kabataş Üniversitesi’nin ilk adımlarını attıklarını da vurgulayan
Başkan Orman, Akatlar Kültür ve Spor Merkezi’ni de devralarak efsane başkan Süleyman Seba’dan sonra kulübe ilk kez bir tesis kazandırdıklarınının
altını çizdi.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















