Beşiktaş'ın yıldız isimlerinden biri olan Olcay Şahan, stadı olmayan bir kulübün haftalarca liderlik koltuğunda kalmasının çok önemli olduğunu belirtip "Kendimize çok inanıyoruz. Bu sene şampiyon olacağımıza yüzde yüz inanıyoruz" dedi. BJK TV'ye konuşan başarılı futbolcu Avrupa Ligi'ndeki hedef için ise "Liverpool'u eleyeceğimize inanıyoruz. Liverpool'u geçersek de finale kadar yolumuz var. Bizi kimse durduramaz" dedi.
'MARŞLARLA MOTİVE OLUYORUZ'
Altyapısını Almanya'da almasının kendisine disiplin kattığını söyleyen Olcay "Genç futbolcular da disiplinli olmalılar. Bir yere gelmek önemli değil, bir yerde kalmak önemli" dedi. Tuttuğu takımda forma giydiğini de vurgulayan yıldız oyuncu "Maçlara taraftarların besteleriyle motive oluyoruz. Mesela Mersin maçı öncesi bütün Demba Ba bestelerini dinledik" diye konuştu.
Hayalim vardı inancım yoktu
"M'gladbach'ta oynarken hedeflerimde buralara gelme hayali vardı ama gerçek
olacağına inancım yoktu. Yıllar geçtikçe inancım arttı. 2. ligde oynarken kaliteme inanıyordum. Bundesliga'da inancım arttı. Sonra Beşiktaş ve milli
takım geldi. Kendime inanıp buralara geldim."

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















