Samet Aybaba döneminde attığı goller ve yaptığı asistler nedeniyle milli takıma kadar yükselen Beşiktaş’ın sol kanat oyuncusu Olcay Şahan, attığı gollerle teknik direktör Slaven Bilic’in yüzünü kara çıkarmıyor.
Herkesin olumsuz olarak eleştirdiği dönemlerde bile, Bilic’in kendisine sahip çıktığını, bundan dolayı hocasına karşı borçlu olduğunu söyleyen Olcay, “Her futbolcunun bazı dönemlerinde performans açısından iniş çıkışları olabilir. Bu da gayet normal bir durum. Ben hem idmanlarda hem de maçlarda elimden geleni sahaya yansıtmaya çalışıyorum. Gol atmak veya atmamak önemli değil. Bizim önceliğimiz kimin gol attığı değil, takımın kazanması.... Hocamız bizimle hep bu yönde konuşuyor. Geçen seneki Olcay’dan daha iyi bir Olcay olabilmek için var gücümle çalışıyorum ve çalışmaya devam edeceğim” diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















