Beşiktaş’ın eski futbolcusu ve kaptanı Oğuzhan Özyakup, siyah-beyazlı takımın gündemine dair değerlendirmelerde bulundu.
Brom FC YouTube kanalında açıklamalarda bulunan Özyakup, Beşiktaş’ta oynadığı döneme ait bir anısını paylaşarak takım ile taraftar arasındaki güçlü bağa dikkat çekti.
"TAKIM OTOBÜSÜNDE BUNUN MUHABBETİ OLURDU"
Oğuzhan Özyakup, deplasman maçlarının ardından futbolcuların taraftar desteğini kendi aralarında konuştuğunu belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Benim Beşiktaş’ta oynadığım dönemlerde, özellikle deplasman maçlarında soğuk ve zor bir deplasmana gittik ve mağlup olduk diyelim. Deplasman dönüşü takım otobüsünde illa ki bir futbolcu çıkıp ‘Biz maçı kaybettiğimiz için üzgünüz ama taraftarlar bu soğuk havada bizleri desteklemeye gelmiş, keşke bu maçı kazansaydık’ diyordu. Yani futbolcular bu durumu düşünüyor, dışarıdan düşünülmüyor gibi görünse de bunun muhabbeti takım otobüsünde geçiyor.”
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jürgen Klopp'dan Liverpool açıklaması

Kempes, Madrid'den ayrılmak isteyen Alvarez'i destekledi

Manchester United'dan Manuel Ugarte açıklaması

Nico Paz için açıklama: "Como onun için en iyi seçenek"

Franck Kessie: "Juventus için harika olurum"

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare



















