Nijerya'daki krizi Beşiktaşlı Ndidi çözdü!
Afrika Uluslar Kupası öncesi ödeme kriziyle sarsılan Nijerya Milli Takımı'nda Beşiktaşlı Wilfred Ndidi, primlerin yatırılmaması halinde bonusları cebinden ödeyeceğini açıklayarak krizi çözdü.
Afrika Uluslar Kupası'nda Cumartesi günü Cezayir ile çeyrek final mücadelesine çıkacak olan Nijerya Milli Takımı'nda, turnuva öncesinde başlayan
ödeme krizi gündeme damga vurmuştu.
Bir süredir prim ve maaş ödemelerinde yaşanan sorunlar nedeniyle oyuncuların antrenmanlara
çıkmama ihtimalini değerlendirdiği öğrenilmişti.
Yaşanan krize takımın yıldız isimlerinden, Beşiktaş forması giyen Wilfred
Ndidi el attı. 29 yaşındaki deneyimli orta saha, sorunun büyümesini engelleyen bir açıklama yaparak takım arkadaşlarını ve teknik ekibi
rahatlattı.
"SÖZ VERDİM, BEN ÖNDEYECEĞİM"
Ndidi, konuyla ilgili yaptığı açıklamada,
"Personele ve oyunculara, yetkililer Cumartesi gününden önce ödeme yapmazsa, bonusları şahsen ben ödeyeceğime dair söz verdim"
ifadelerini kullandı.
Yıldız futbolcunun bu çıkışı, Nijerya Milli Takımı'nda krizin yatışmasını sağlarken, oyuncuların Cezayir
maçı öncesinde tamamen sahaya odaklanmasına yardımcı oldu.
Ndidi'nin liderliği ve fedakarlığı, Nijerya kamuoyunda da büyük
takdir topladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede
En çok yorumlanan haberler














